Az OfficeSite egy komplett vállalat irányítási rendszer, melyet a Gyapinet Bt. csapata fejlesztett, kezdetben saját felhasználásra. A fejlesztés során sok hasonló rendszer is tesztelésre került, ám hamar kisderült, hogy egyik rendszer sem képes önmagában kielégíteni sok piaci igényt. Ezért a fejlesztés folyamán ügyeltünk arra, hogy a lehető legjobban lefedjük ügyfeleink igényeit. Fontos része a rendszernek a modulos felépítés, mely lehetővé teszi, egy cég számára nem kívánatos funkció kivételét, ezáltal költséget csökkentve.
Az OfficeSite böngésző alapú így Ön bárholy bármilyen ekszköz böngészőjéből el tudja érni a szoftvert.
MODERN VÁLLALKOZÁSOK PROGRAMJA, vállalkozz digitálisan! GINOP-3.2.1
A PROJEKT CÉLJA A KKV-K INFORMATIKAI KÉPESSÉGEINEK FEJLESZTÉSE ÉS EZÁLTAL A VERSENYKÉPESSÉGÜK JAVÍTÁSA
A hazai kis- és közepes vállalkozások (kkv-k) jelenleg korlátozottan használják a korszerű informatikai megoldásokat, a magyar kkv-k vezetői, döntéshozói jelentős arányban hiányos információkkal rendelkeznek az infokommunikációs technológiák (IKT) vállalati felhasználásának lehetőségeiről, előnyeiről.
A Széchenyi 2020 Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Programja keretében megvalósuló projekt fő célja a hazai kkv-k versenyképességének növelése.
A pályázat keretein belül következő szolgáltatásainkkal, termékeinkkel állunk az ügyfelek rendelkezésére: OfficeSite online, moduláris vállalatirányítási szoftver, weboldalak, webshopok készítése, e-learning rendszerek, rendszerüzemeltetés.
BŐVEBB INFORMÁCIÓ LEHETŐSÉGEKRŐL, KEDVEZMÉNYEKRŐL:
Projekt weboldala: vallalkozzdigitalisan.hu
A pénzügyi modul feladata, hogy minden pénzmozgással járó gazdasági eseményt, lehetőleg az esemény bekövetkezésével egyidejűleg regisztrálni lehessen.
Alapvető feladata az értékesítési folyamatok teljes értékű leképezése, a szükséges bizonylatok és nyomtatványok elkészítése.
Gyártásra kerülő termékek termelés részére történő átadása.
A web áruház kapcsolat modul célja, hogy a web áruház illetve a rendszer közötti kommunikációt biztosítsa.
A beszerzés folyamatához kapcsoló törzsadatok, bizonylatok adminisztrálásán túl, a kívánt rendelkezésre álláshoz szükséges raktárkészlet fenntartásához, valamint a beszerzés optimalizálásához nyújt segítséget.
Bizományba adott és kapott készletek kezelése
Foglalt készlet kezelése
Aktuális készletek állapot mentése, utólagos listázás ezek alapján
Rendszerek biztosítják egy adott időszak tranzakcióiról való jelentések, ellenörző listák, hiba listák, vagy pénzügyi listák készítését.
A rendszer segítségével nyomon követhetővé válnak a felhasználók (ügyfelek) által bejelentett hibák, problémák, kérések.
A dolgozók munkaidő nyilvántartását a Rendszer automatikusan és eseményszerűen a beosztás alapján vezeti.
A rendszerből mindeössze két kattintással küldhet árajánlatot, számlát vagy szállítólevelet partnerének PDF formátumban.
Eladási árak képzése, tömeges árváltoztatás, árkarbantartás
A rendszer leellenőrzi a legyártott alkatrészeket, és kiírja a felmerülő hibákat
Ki és bemenő szállítólevelek készítése terméklista alapján.
Rendszerünk lehetővé teszi, hogy E-mailt küldhessen és fogadhasson egyszerűen
Ha most lett ügyfelünk, vagy még nem tudja, hogy mellettünk dönt e, érdemes elolvasnia ezt az oldalt. Sok kérdésre megtalálhatja a választ. Ha mégsem, kapcsolat űrlapon keresztül tegye fel nekünk kérdését, hátha mások számára is hasznos információt tartalmaz.
CEO
Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit...
Webfejlesztő, Webdesign
Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit...
Rendszermérnök, Webdesign
Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit...